Jump to content
crackisbad

What music are you currently listening to?

Recommended Posts

Businessfunk One compiled by Datashat.

 

 

Again. "When you think about it, it's incredible what you can do with eggs..."

Edited by Maruta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ive been having a bad flare day :)

 

Marvelettes - I'll Keep holding On

Velours - Im gonna change

JJ Barnes - Please let me in

Alfie davison Love is a serious business

Jackie Lee - Oh My Darlin'

Kim weston - helpless

Tamala Lewis - you wont say nothing

Skip Mahoney and the casuals - Janice

Benny troy - I wanna give you tomorrow

Sister Sledge - Love Dont you go through no changes in me

Darondo - didnt I

Timebox - beggin

Spinners - I'll always love you

PP arnold everything is gonna be alright

Greg Perry - It takes heart

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lol @ The Grateful Dead;

 

I'll trade you this shirt for a grilled cheese!

 

Ben.

 

:lol:

 

Phish - Golgi Apparatus

 

Going to their reunion concerts this weekend. ^_^

Share this post


Link to post
Share on other sites

Youuuuuuu.YOUUUUUUUUUUUUUUUU!!

Oh well, enjoy the concert elrey lol.

 

 

'Adola' Have the immortal feather.

 

*fruitcage*

YES

Edited by Spedz

Share this post


Link to post
Share on other sites

At the moment I'm listening to Insomnium . . . Have been for a couple days. On top of that I have been listening to a lot of Danzig and Black Flag lately. Brings me back to younger days.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yay my package from Amazon arrived, Coyote brown Mechanix gloves and a copy of Korpiklaani's Korven Kuningas from last spring, first CD I've bought in a while. 20 minute long repetitive shaman drum beat ftw (actually that was kinda annoying, but the rest of the cd is awesome). New Korpiklaani CD should be out at the end of this month.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Inquisition symphony by apocalyptica

 

that my friend, is true brilliance. way better than the original (it's a sepultura cover), thought it was really quite creepy when i first heard it.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ah my music loving brethren..

 

WHOS GOING TO SEE DREAM THEATER! :o

 

Me? WOO!

 

So as not to spam, i'm listening to Gonna Make You Sweat (Everybody Dance Now)- C&C Music Factory

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use and the use of session cookies.